Cariera - Bucuresti: Angajam asistent administrativ al biroului imobiliar

Activitatea Asistentului presupune acordarea de asistenta Biroului Imobiliar pentru realizarea sarcinilor de birou si serviciilor, precum:

  • Raspunsul la Telefon
  • Administrarea Relatiei cu Clientii, mai ales pentru Tranzactiile in Lucru
  • Stabilirea Intalnirilor, inclusiv pentru Agentii Cumparatorului
  • Printarea, Arhivarea si Managementul Documentelor
  • Editarea Web-Siteurilor pentru incarcarea datelor de listing sau modificarea documentelor, a fotografiilor, pretului, etc.
  • Administrarea Bazei de Date de Prospecte si Managementul Contactelor folosind aplicatia CRM
  • Administrarea Programelor de Corespondenta Directa si E-mailing
  • Pastrarea de Foi de Calcul, Bugete, Evidente ale Tranzactiilor, Etc.

Cunostinte necesare:

  • Tehnici de baza de secretariat
  • Relatii cu publicul
  • Comunicare Profesionala in persoana si la telefon
  • Limba engleza (scris/vorbit)
  • Tehnici de operare telefon si computer (navigare si utilizare aplicatii web, notiuni de baza - editare imagini, dactilografiere computerizata)

Beneficii :

  • Training oferit de francizor privind procesul de lucru
  • Pregatire pentru utilizarea aplicatiilor: CRM, Intranet, administrare website, Google Apps, Editoare de Imagini, software MLS
  • Posibilitati de avansare catre pozitia de Office Manager
  • Bonusuri de succes
Cariera - Bucuresti: Angajam asistent administrativ al biroului imobiliar
Congratulations Your QuickLink is functioning properly